Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Dagen

Av mittlivarmitt - 9 februari 2011 23:58

Ja jag träffade ju min barndomsvän idag!


Gick hem till henne när hon hade slutat jobbet.


Tror ni vi pratade någonting om problemet? 

Nej, vi bara betedde oss som vanligt och umgicks!

Och jag vet faktiskt inte såhär nu i efterhand om jag tycker att det var skönt eller inte men det är ju just det som också är grejjen med oss att vi inte slutade umgås på grund av ett bråk, ingenting hände mer än att ingen av oss hörde av oss till varandra och det ligger ju faktiskt lika mycket hos mig då... att jag inte hört av mig till henne!

Så det får vara såhär och så får vi se vad som händer med tiden nu!


Annars då jodå, var till apoteket och jajjamän att jag fick ett trepack som jag ville... men kostnaden då... usch jag vill inte ens tänka på saken faktiskt! 1300spänn... ja just det 1300 spänn för medicin som för mig räcker i tre månader... hualigen säger jag bara!

Nu hoppas jag bara att det där med mina journaler löser sig så att det inte blir något problem nästa gång som jag vill ha medicin... för ska det bli sånt här tjafs var tredje månad ja, då orkar jag tamejfan inte med det... då får jag väl dö av andnöd i sånna fall då! MEn förhoppningsvis inte dem närmaste tre månaderna då iaf!

Det märks att jag har fuskat rejält med medicinerna och att min kropp inte är van med kortisonet! Plus att jag tar rätt stora doser utav det då jag blir helt skakis en stund efter att jag tagit dem men det är inget som jag lider av... Och DET GÅR ÖVER!!! Förhoppningsvis tar det inte så många dagar för kroppen att vänja sig!


Killen! Hmm undra om jag kan säga så, jag blir lika ställd varje gång jag får frågan om vi är tillsammans eller ej, jag vet liksom inte vad jag ska svara!

Det är ju inte riktigt som när man gick på mellanstadiet och kunde fråga chans och sen var det klart!

Men vi har setts i flera månader... Och när man börjar tänka om det liksom är okej att följa med en randomguy hem från krogen men sen kommer på att man inte ens vill gå hem med nån annan kille! Ja, då luktar det rätt seriöst va?

Idag när vi pratade så diskuterade vi faktiskt en kommande middag med min familj, en annan familj som vi umgåtts med sen vi var små och att våra respektive skulle vara med och jag frågade om det var någonting som han ville vara med på!

Jag menar hallå? Det är ju faktiskt ingen middag som man tar med en kille man bara dejtar! Eller?


Nej nu kallar boken och sängen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivarmitt - 17 maj 2011 02:26

Jaa faktiskt... livet är fan som en citron! Dem kan vara fina att se men fan så sura när man biter i dem.. Hmm fatta ni det där? Nej, inte jag heller! - Har gjort ett nytt besök hos vännen med barnen! Och denna gång inte lika slut mer än av h...

Av mittlivarmitt - 12 april 2011 23:29

Ja idag var det femte gången jag var till min "häxdoktor" Hon frågade idag om jag märkt nån skillnad först kom svaret spontant nej ifrån mig.. Men jag tänkte då på alla mardrömmar och att jag sover så oroligt och konstigt, och det har inte blivit...

Av mittlivarmitt - 9 april 2011 23:52

Nu börjar det här pa riktigt jävla seriöst allvar inte vara kul längre... Mardrömmar så fort jag somnar och det slutar med att jag inte sover alls! Hmm... vad ska man göra? - Undra om jag skrämde nån annan i natt! Jag hade panik, ja, riktigt pa...

Av mittlivarmitt - 2 april 2011 14:10

Igår var en riktigt dålig dag! Hela jag var i ofokus och jag var inte överens med min kropp alls. Knän värkte, höfterna gjorde ont! Nej, ingenting var bra! Fick akupunktur och jag vet inte vad jag tror om det faktiskt... Om jag tror på det al...

Av mittlivarmitt - 23 mars 2011 18:24

Ja, nu har snart halva djävulsveckan gått! Med den menar jag att jag är ledig en dag på åtta varav tre av dessa är nattjobb! Men jag har ju ändå ett jobb och ska inte klaga! Trivs med det gör jag också! - Imorgon ska jag och hälsa på vännen m...

Presentation

Från dåliga till bra dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards