Alla inlägg den 10 februari 2011

Av mittlivarmitt - 10 februari 2011 15:15

Jaa, vad ska jag säga?

Idag är en sån där dag som jag verkligen funderar på livet... Varför man lever det och vad i helvete som är meningen med det!


Jag mår pissigt och vill inte umgås inte ens med min familj vill jag umgås.. 

Därav kommer lögnen att jag ska jobba!

Sen mår jag ännu sämre för att jag ljuger för dem och ja, spiralen är igång..


Men iaf det här med att leva idag funderar jag starkt på det där... vad är meningen vad ska jag leva för..

Sen kommer tanken och den skrämmer mig en hel massa!

Hur lång tid skulle det ta innan någon upptäckte att jag var död?

Det är en fråga det!

Jag bor själv!

Så låt säga att jag skulle prata med min familj och "nära" vänner idag!

Ja och sen efter det gå och dö!

Hur lång tid tar det då? Tror satan i mig att jobbet skulle sakna mig först..

Och HALLÅ? Vad är det för liv?

Nej lägger mig och sover och ser vad som hänt när man vaknar igen...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Från dåliga till bra dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards