Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Halva Djävulsveckan!

Av mittlivarmitt - 23 mars 2011 18:24

Ja, nu har snart halva djävulsveckan gått! Med den menar jag att jag är ledig en dag på åtta varav tre av dessa är nattjobb!

Men jag har ju ändå ett jobb och ska inte klaga!

Trivs med det gör jag också!

-

Imorgon ska jag och hälsa på vännen med barnen... Och jag har inte det minsta lust till det egentligen... hemskt att säga ja, men så är det... men hur ska jag ta mig ur de? Hmm... Sen lär jag ju säkert åka dit när jag är ledig dem två dagarna nästa vecka också!

Hur bryter man med en person? Hur?

JAja...

-

På lördag ska jag å Älsk ha myspys med middag och filmmys här hemma!

Längtar, var ju ändå ett tag sen nu som vi sågs... typ tre veckor! Så ja, jag längtar efter han! Halva hjärtat är ju liksom borta kan man säga! Tror det här är riktig kärlek.. tror det här är äkta och jag tror att jag aldrig varit kär på riktigt förut!

Fast det visste jag inte förens jag träffade han!

Kanske finns det ändå en för oss alla... men som jag har tvivlat!

-

Nej nu ska jag packa ihop lite skräp för tippen sen åka och jobba sista natten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivarmitt - 17 maj 2011 02:26

Jaa faktiskt... livet är fan som en citron! Dem kan vara fina att se men fan så sura när man biter i dem.. Hmm fatta ni det där? Nej, inte jag heller! - Har gjort ett nytt besök hos vännen med barnen! Och denna gång inte lika slut mer än av h...

Av mittlivarmitt - 12 april 2011 23:29

Ja idag var det femte gången jag var till min "häxdoktor" Hon frågade idag om jag märkt nån skillnad först kom svaret spontant nej ifrån mig.. Men jag tänkte då på alla mardrömmar och att jag sover så oroligt och konstigt, och det har inte blivit...

Av mittlivarmitt - 9 april 2011 23:52

Nu börjar det här pa riktigt jävla seriöst allvar inte vara kul längre... Mardrömmar så fort jag somnar och det slutar med att jag inte sover alls! Hmm... vad ska man göra? - Undra om jag skrämde nån annan i natt! Jag hade panik, ja, riktigt pa...

Av mittlivarmitt - 2 april 2011 14:10

Igår var en riktigt dålig dag! Hela jag var i ofokus och jag var inte överens med min kropp alls. Knän värkte, höfterna gjorde ont! Nej, ingenting var bra! Fick akupunktur och jag vet inte vad jag tror om det faktiskt... Om jag tror på det al...

Av mittlivarmitt - 18 mars 2011 19:17

Ja människor... för jag tror inte att detta här är en människas verk utan tror då säkerligen dem vart flera! - Tror inte att det kan vara sant att nån kan göra en sån här sak!  In på Dt och kikade... ramlat ut från ett fönster.. Ja, men eller h...

Presentation

Från dåliga till bra dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards