Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Tankar!

Av mittlivarmitt - 17 mars 2011 10:12

Har varit så trött dem senaste dagarna och har inte förstått varför!

Men inatt så började jag nog förstå!

Två nätter med mardrömmar så man har väl inte sovit ordentligt kan jag tro!

Och då är det väl inte så konstigt om man är trött sen även om man legat i sängen mellan nio och sju! Alltså hela natten!

Men men... det blir bättre! Så mycket bättre!

-

Min syster har frågat mig om det är på riktigt mellan mig och han!

Och jag har sagt att jag tror det, men ju mer jag tänker, ju mer jag känner efter desto med så tror jag att jag hittat den jag ska leva resten av mitt liv med!

Visst har det varit "på riktigt" förut men har det kommit nåt nytt, nåt bättre så har jag inte varit så duktig på att hålla fingrar i styr!

Men nu är det han och jag, bara han och jag!

-

Häromdagen började han diskutera barn! Han säger att han vill ha om tre år! Kanske fyra och det bara skrämde mig och jag får halvt panik!

Ett barn ett litet barn... Är jag beredd för det?

Jag sa det också till han! Och han sa då att vi tar det när jag är redo!

Jag sa också att jag inte riktigt vet!

Ibland önskar jag att jag var gravid NU!, Ibland vet jag inte om jag nånsin vill ha barn, ibland känner jag att det blir när det blir!

Sen sa jag tre saker till han som jag vill innan det barn!

Sambos

Förlovning

Körkort!

-

Bra sa han det fixar vi!

Vilket betyder att jag i alla fall har skjutit allt ett år framåt!

-

Så när jag kommer hem igen så blir det att ta tag i det med skolan så jag kan få ett fullt gymnasiebetyg så att jag förhoppningsvis till hösten 2012 kan börja högskolan!

Tur att jag som alltid gör allt i sista minuten har mål i livet som ligger mer än ett år framåt!

Ett år att plugga!

Svenska A

Svenska B

Engelska B

Matematik B

Och antagligen någonting mer också! 

Jaa, det borde väl gå va? Samtidigt så ska jag jobba 75%

Jaja, den som lever får se antar jag!

-

Kär är jag i vart fall och just nu saknar jag honom otroligt mycket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittlivarmitt - 17 maj 2011 02:26

Jaa faktiskt... livet är fan som en citron! Dem kan vara fina att se men fan så sura när man biter i dem.. Hmm fatta ni det där? Nej, inte jag heller! - Har gjort ett nytt besök hos vännen med barnen! Och denna gång inte lika slut mer än av h...

Av mittlivarmitt - 12 april 2011 23:29

Ja idag var det femte gången jag var till min "häxdoktor" Hon frågade idag om jag märkt nån skillnad först kom svaret spontant nej ifrån mig.. Men jag tänkte då på alla mardrömmar och att jag sover så oroligt och konstigt, och det har inte blivit...

Av mittlivarmitt - 9 april 2011 23:52

Nu börjar det här pa riktigt jävla seriöst allvar inte vara kul längre... Mardrömmar så fort jag somnar och det slutar med att jag inte sover alls! Hmm... vad ska man göra? - Undra om jag skrämde nån annan i natt! Jag hade panik, ja, riktigt pa...

Av mittlivarmitt - 2 april 2011 14:10

Igår var en riktigt dålig dag! Hela jag var i ofokus och jag var inte överens med min kropp alls. Knän värkte, höfterna gjorde ont! Nej, ingenting var bra! Fick akupunktur och jag vet inte vad jag tror om det faktiskt... Om jag tror på det al...

Av mittlivarmitt - 23 mars 2011 18:24

Ja, nu har snart halva djävulsveckan gått! Med den menar jag att jag är ledig en dag på åtta varav tre av dessa är nattjobb! Men jag har ju ändå ett jobb och ska inte klaga! Trivs med det gör jag också! - Imorgon ska jag och hälsa på vännen m...

Presentation

Från dåliga till bra dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards