Alla inlägg den 9 april 2011

Av mittlivarmitt - 9 april 2011 23:52

Nu börjar det här pa riktigt jävla seriöst allvar inte vara kul längre... Mardrömmar så fort jag somnar och det slutar med att jag inte sover alls!

Hmm... vad ska man göra?

-

Undra om jag skrämde nån annan i natt! Jag hade panik, ja, riktigt panik och ni vet när man vaknar men inte riktigt så jag skriker FREDRIK! Stackars dem som hörde det panikskriket *sorry*

-

Älsk börjar också bli orolig då han såklart inte kan sova när jag vrider och vänder och bara vaknar med ett ryck och panik eller skriker rakt ut! Hualigen!!

Nej fy och blä.. Ett tecken på att mitt psyke inte är som det ska eller? Och det tar sig ut i drömmarna!

Nej usch och fy... Denna gång var det någon som tänkte slå mig och ja, jag vet vem personen var men nej hoppas att den här akupunkturen och sedan örterna kan hjälpa mig så att allt bara försvinner...

Tur att jag å han bara träffas på helgerna, så han inte ska upp på jobb när jag hållt han vaken!

Nej hard work work

Presentation

Från dåliga till bra dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards